سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات عمومی

با توجه به خواص بی‌نظری که در این مغزها پیدا می‌شود، این روز‌ها آجیل و خشکبار به بخش جدانشدنی در سبد خانوار تبدیل شده است. علاوه بر آن خوردن آجیل زمان به خصوصی ندارد و نمی توان برایش زمانی تعیین کرد. چرا؟ چون پزشکان توصیه می کنند که تعداد کم اما مداومی از آجیل را باید در روزهای سال مصرف و تنها به شب یلدا و عید نوروز بسنده نکنیم.

آشنایی با خواص بی‎نظیر آجیل و خشکبار:

مواد معدنی و ویتاین های موجود در دانه های میوه و ریز مغذها از ضروراتی است که جذب آن‌ها در برای بدن فواید بسیار زیادی را خواهد داشت. اگر چنان‌چه میزان این ویتامین ها در بدن شما در سطح پایین ترین نسبت به حالت نرمال آن قرار گیرد، مشکلاتی نظیر تضعیف سیستم ایمنی بدن، از بین رفتن زیبایی و شادابی پوست، اختلال در دستگاه گوارشی و ... را شاهد هستیم.

از کدام فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار خریداری کنیم؟

با یک سرچ ساده متوجه می‌شوید که تعداد کسب و کارهایی که خدمات اینترنتی در زمینه خرید و ارسال آجیل و خشکبار و این چنین اقلامی را انجام می‌دهند، فراوان است. اما چیزی که برتری آجیل زربار را نسبت به بقیه برند‌های موجود در بازار رقم می زند، درصد بالا رضایتمندی مشتریان ما از محصولاتی است که در این زمینه به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می رسانیم.

اگر قصد خرید آجیلی تازه و با کیفیت را دارید از فروشگاه آجیل زربار به آدرس www.zarbarnuts.com غافل نباشید.

 

مزیت های فروشگاه اینترنتی زربار نسبت به رقبا :

در شرایط کنونی و با میزان شیوع ویروس کرونا در جهان، این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی روز، بسته بندی های استرلیزه و تمام اتوماتیک را در اختیار مشتریان اینترنتی خود قرار می دهد.

از دیگر مزیت هایی که زربار نسبت به رقبای خود در این زمینه دارد، طراحی و دیزاین رایگان است. همیشه آجیل و خشکبار جزو هدایایی است که ما در اعیاد خود به یکدیگر اهدا می‌کنیم. با خرید از خشکبار زربار شما از تزیین رایگان برای محصول خود برخوردار خواهید شد.

  • از آنجایی که تمام لذت خرید در تخفیف گرفتن است خیلی ها ترجیح می دهند حضوری مراجعه کنند. اما سایت زربار این امکان را برای شما فراهم کرده است که با ورود و وارد کردن شماره تلفن خود از تخفیف های هیجان انگیز مجموعه برخوردار شوید.
  • مجموعه زربار به مناسبت های مختلف مثل اعیاد (عید غدیر خم، عید قربان یا شب یلدا و...) مسابقه برگزار می کند تا بهانه های مختلف مشتریان خود را غافلگیر کند.
  • تنوع گسترده محصولات در زربار شامل انواع آجیل، خشکبار، تنقلات، شیرینی و گز، چای و دمنوش، مواد مورد نیاز در آشپزی و... می شود. محصولاتی که در هیچ فروشگاه اینترنتی خشکباری با این طیف وسیع به فروش نمی رسد.
  • بخش مهمی از مسافرت صرف خرید سوغاتی می شود. حالا اگر در شهر خودمان باشیم، شرایط برای سفر رفتن مناسب نبود اما دلمان هوس سوغاتی کرد چه باید کنیم؟ گز اصفهان فقط وقتی از خود اصفهان خریداری می شود آن بو و طعم بی نظیر را دارد. فروشگاه زربار این شرایط را برای طرفداران گز و سوهان مخصوص اصفهان مهیا کرده است تا از هر جا که هستید برای خود یا عزیزانتان سوغاتی سفارش دهید.
  • سروران گرامی و خریداران محترم فروشگاه زربار توجه داشته باشند که می توانند سفارشات خود را در باکس یا جعبه های زیبا و طراحی شده دریافت کنند. با این انتخاب می توانید یک هدیه بسیار مجلل برای دوستانتان خریداری کنید تا هم به فکر سلامتشان باشید هم کادوی بی همتای مجلس از طرف شما باشد.
  • کارمندان با دقت و خوش برخورد زربار این شرایط را فراهم کرده اند که شما به سلیقه ی خودتان آجیل مخلوط داشته باشید. با هر نوع محصول به هر اندازه ای که شما سفارش می دهید؛ پس از دریافت درخواست شما آجیل و خشکبار مورد نظرتان توسط دستگاه های اتوماتیک مخلوط شده و در بسته بندی های استاندارد به دست شما می رسند.